Despre noi

Ca urmare a strategiei de dezvoltare pe termen lung, ţelurile noastre sunt satisfacerea clientului şi a solicitărilor sale.

Considerăm actul de vânzare – ca un serviciu complet prestat către client care include produsele, documentele de vânzare, informaţia despre produse, service, garanţie pentru produs, service post garanţie.

Ne străduim să oferim o gamă de produse din ce în ce mai largă şi servicii pe măsură, în aşa fel încât partenerii noştrii furnizori, producători, clienţi interni şi externi să fie multumiţi.

Asigurarea continuă a calităţii este componenta integrată a activităţii firmei noastre la toate nivelele.

Politica noastră o realizăm astfel:

  • legătură strânsă de colaborare cu clienţii şi furnizorii noştrii, care asigură satisfacerea cerinţelor partenerilor noştrii;
  • îmbunătăţirea sistemului de calitate, accentuând eficienţa, consecvenţa analiza şi perfectarea, controlul de calitate în fiecare fază ;
  • îmbunătăţirea permanentă a organizării activităţii interne, scăderea accentuată a timpului necesar onorării comenzilor către clienţi, respectiv livrarea la termenele stabilite;
  • asimilarea noilor cerinţe ale pieţii din domeniu, şi adaptarea activităţii conform acestora;
  • diversificarea ofertei noastre pe sortimente cât mai variate;
  • creşterea disponibilităţii din stoc a produselor din ofertă;
  • motivarea continuă a angajaţilor noştri, astfel încât activităţile lor legate de asigurarea calităţii să fie conştiente şi responsabile;
  • creşterea şi dezvoltarea relaţiilor personale cu partenerii (marketing)